Det kom lite regn

Hade för avsikt att ta en vända i spåret i morse innan jag åkte till jobbet, men när jag tittade ut genom fönstret ångrade jag mig. Det regnade ganska mycket och jag tappade sugen för en morgon promenix, så jag bestämde mig illa kvickt för att strunte i det. Ganska ynkligt av mig!

På jobbet var det fullt upp hela dagen, men hela tiden hade jag ett otroligt flyt med allt jag gjorde. Och jag tänkte att i dag måste det vara rätt dag för en triss lott, men se där slutade min medvind och det blev ingen storvinst i dag heller. Skit också!

Det var bara att jobba vidare tills det var dags att rusa till bussen för att hinna till förskolan och hämta barnen i tid. Jag kom tidigt till jobbet och blev kvar sent, näh det är inge vidare.
Hem och laga lite smarrig mat till min familj, det blev kusar till middag dvs bacon linlindade köttfärs rullader med aivar i. Det var så gott så gott så gott, Emil mumsade i sig som om han aldrig sett mat förrut.

Och nu har molnen med det lilla regn som föll i morse dragit förbi och det är en fantastisk vår/försommar kväll där ute. Lite synd att det inte regnade på lite mera när det ändå var mulet och det blöta hängde i luften, för det berhövs lite regn där ute nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Regn är en onödig uppfinning..

Kul att komma till skolan och se ut som en blöt katt (Y)

2009-05-04 @ 22:36:20
URL: http://ekologiska.devote.se
Postat av: Nina

Till regn kan jag rekomendera paraply och gummistövlar!



Kom peruken fram???????

2009-05-05 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0