Fredag.....igen!

Ja den veckan flög ju förbi snabbare än snabbt. Helgen är här och Emil har somnat i soffan, Gry tittar på Bollibompa, Nicke städar köket och jag bara driver ombring och är galet trött.

Jag sov i Emils säng i natt i hopp om att få sova i fred. Men kl 4.45 kommer Emil in och väcker mig och frågar när det är morgon och om vi kan kliva upp. Aaaaghhhhh!!!! Men VA FAAAAN! Kunde han inte väckt sin pappa som ändå låg och sov brevid honomn och fråga det? Ja talade om för honom att det fortfarande var natt så han kröp ner brevid mig och somnade om. Men själv låg jag där och stirrade i taket och kunde inte somna om, så jag struntade i att  försöka och klev upp och ställde mig i duschen i stället.

Ja det var en trött varelse som stod där i duschen och spolade vatten över sig, det blev inte så sent i går men tydligen tillräckligt. Var hemma vid 23-tiden efter att ha ätit en fantastiskt god tre rätters middag och gott vin till det, en strålande avslutning på en bra dag.

På jobbet har det varit fullt upp och jag har spelat ett riktigt brett register, allt från att vara så smörigt snäll så att det nästan gav smörsmak i munnen till att vara galet arg och hotat med vite och skickat bitchiga mail. En bra dag på jobbet alltså!

Och i morgon blir det utgång av den lite tyngre kalibern, ska bli riktigt skoj.

Kommentarer
Postat av: Jenny

så överlevde du lördagkvällen eller ej? ;)



var skitkul att träffas igen och jag hade sån ågren när jag gick till jobbet, hade mycker hellre varit kvar ute med er..



Men vi får göra om det snart igen.

2009-05-17 @ 15:50:15
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0