Lätt nattat

I dag var det plättlätt att natta barnen, de somnade båda två i soffan när de kollade på Bolibompa och det vara bara att lyfta över dom i sina sängar. Emil rörde som vanligt inte en min, reagerade knappt när jag lirkade ut tuggummit han hade i munnen, ja ett litet bett bjöd han ju på men det var ju ganska väntat. Gry vaknade till och frågade efter vovvov mebn orkade inte protestera mer utan vände sig om och somnade. Den där vovvov är på äventyr igen, ja han är i stort behov av frihet och vill sova bort då och då, i natt kvarttar han på förskolan.
Så här sitter jag solokvist då Nicke jobbar sent, ska luta mig tillbaka och njuta av tystnaden.

Jag undrar ja om Katja trampar svensk mark än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0