Morsdag

Som sig bör så har jag blivit uppvaktad av mina barn med pressenter idag och Nicke stod för middagen, en 10 bitars lax sushi, han är så bra på att laga mat!!!!!! Men i övrigt har det inte varit någon vidare dag. Barnen är fortfarande sjuka. Vilket för Emils del innebar att han inte kunde gå på Jacoba kalas. Jag har varit sängliggande pga min yrsel/migrän eller vad det nu är, och är fortfarande alldeles svajig men orkar hålla mig upprätt nu i alla fall. Så Nicke har fått hålla ställningarna här i dag, och det har han gjort galant. Men själv så känner jag mig mer eller mindre gråtfärdig över att jag inte varit utanför dörren på hela helgen när det varit så fatastiskt sommar väder. Ja skit händer som de säger på engelska.

Kommentarer
Postat av: Katja

Nu ska jag agera läkare och ställa diagnos på dig.

Nä, men allvarligt talat så hade min gamla chef på universal en sjukdom som heter EDS. På svenska kallar man den helt enkelt överrörlighet eller hypermobilitet, vilket du ju nämnt ett par gånger att du har.

Tydligen finns det ett samband mellan eds och migrän, så kolla med din läkare. Jag har dock förstått att kunskapen om denna sjukdom i Sverige inte är överdrivet stor tydligen.

I övrigt har du en gullig make och härliga barn. Presenter och sushi minsann.....

2009-05-31 @ 22:59:53
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Å fan, ska genast läsa på. Ja det verkar inte finnas en läkare som vet vad det är för fel på mig!

Så tack Dr Katja =)

2009-06-01 @ 08:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0