Stora killen

Idag hade jag bara ett barn att hämta på dagis för Emil han skulle följa med sin kompis Tobias hem. Det är stort. Och jag kan gissa att de har haft galet roligt och att han kommer att somna ovaggad i kväll när han kommer hem. Nicke ska hämta honom vid 18.30-19.00 tiden. Så under eftermiddagen har jag fått ha lite kvalitetstid med Gry.

Och Gry har någon liten plita på höften som ser misstänkt ut som vattkoppor......Håller tummarna och hoppas på att det är det. Men jag vågar inte hoppas för mycket. Men vi får väl se om det blir dagis/jobb i morgon eller vab. Ja det är tur jag ska ut och öla i morgon kväll så jag får fly sjukstugan lite....OM det ny blir någon sjukstuga!

Kommentarer
Postat av: Katja

Att du vågar låta honom gå dit ensam? Själv kommer jag följa med som förkläde ( för och se så de sköter sig ) tills Gabriel och Leo är minst 18!

Näe, skämt åsido. Vilken stor kille han börjar bli. Vad spännande.

2009-05-28 @ 21:32:32
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0