Feber

Jaha nu är barnen sjuka....på riktigt! De har över 39 grader feber båda två nu på morgonen och hostan de har fått låter allt annat än trevlig och det verkar inte smaka så gott heller. Nicke ser också lite hängig ut. Än så länge mår jag i alla fall bra, men man får väl se hur länge det varar. Ja det är ju tur att någon håller sig frisk och kan ta hand om de andra sjuklingarna.

Det blev inte så mycket till farsdag firande här mer än att barnen väckte Nicke och pussade och gullade en stund. Jag får väl passa upp på herr´n i huset i dag så han känner sig lite uppvaktad.

Vi kollade på Änglar och demoner igår. Och det har jag verklige sett fram mot att göra ända sen Nicke köpte filmen förra veckan. För personligen så tycker jag att Änglar och demoner är den bästa boken av Dan Brown. Filmen i sig var väldigt bra och spännande och de som inte läst boken tycker nog att den är jätte bra. Men har man läst boken så blir man ganska besviken faktiskt. Men sevärd var den allt, Tom Hanks är ju alltid sevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0