Halloween 2009

En helt underbar helg har det varit med ett väldigt varierande innehåll.

Fredagen bestod av ett besök nere på Krutan tillsammans Lenita och Elisabeth. Där åt vi massa mat och drack vin och en och annan drink slank ner också. Fick lite sovmorgon i lördags och Emil smyger in vid 9-tiden och viskar:
-Mamma, har du ont i luvan?
Man undrar var de får allt i från. Och när jag kände efter så hade jag inte ont i luvan så jag klev upp och åt frukost med resten av familjen. När vi alla kvicknat till så åkte vi till Stinsen och handlade lite halloween kostymer och så hittade jag ett par nya stövlar till mig på Scorett som ruinerade mig fullständigt. Köpte en halloween kostym till Maarit också, en French Mate dräkt, som vi åkte och leverera till henne och så passade vi på att få lite fika.

Under söndag förmiddagen roade vi oss med att leka med modellera och göra fina halloween gubbar.




Och fram på eftermiddagen var det dags för oss att gå på spökfest hos Enbrands, vi var så fina.

Emil som skelett och Gry i sin spindel klänning.



Jag anade att en hel del monster och demoner lurade runt hörnen, och insåg att lite andlig spisning skulle vara på sin plats.



Och Nicke hjälpte ivrigt till.



Frid vare med er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad kul det ser ut. Själv var jag hemma och gjorde.....ingenting!

Jo, jag mös med min karl framför tvn, men hmm...

2009-11-02 @ 19:44:28
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0