November =(

Ja vad kan man säga...November är SKIT! Fick jag bestämma så skulle denna eländiga månad raderas. Det är grått, mörkt, blött och kallt. Det rå kalla kylan kryper in i allt, det spelar ingen roll hur man klär sig, det blir inte varmt för det. Jag fryser när jag vaknar på morgonen, jag fryser när jag går och lägger mig om kvällen och jag fryser banne mig tiden där i mellan också. Jag jag blir väl varm lagom till våren.

Ja nu har jag fått gnälla lite så nu kan jag ägna resten av dagen åt något kreativt.

Kommentarer
Postat av: Lenis

Kunde inte sagt det bättre själv, november är skit.

2009-11-04 @ 11:07:22
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/
Postat av: Katja

Nä, för världens bästa Katja fyller år i november. En mycket bra månad måste jag säga.

2009-11-04 @ 16:27:31
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Ja jo det är sant. 1 bra sak med månaden från helvetet!

2009-11-04 @ 18:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0