Ont i foten

I fredags när jag kom hem och tog av mig min snygga men livsfarliga stövel så trodde jag att jag skulle dö. Under hela dagen då stöveln satt kvar och fixerade foten så gick det ju bar att gå på den, och det gjorde inte så jätte ont. Men när jag släppte ut foten så var det inte lika ok längre. Det gjorde galet ont och jag kunde inte ens sätta i foten i golvet, och även fast jag låg med foten i högläge så sprängde det och värkte i den. Det var till och med så att jag började att fundera på om något kanske var trasigt i foten, men insåg att det skulle ju synnas på foten på ett eller annat sätt antingen genom svullnad eller blåmärke. Så jag tog en Ipren och lutade mig tillbaka i soffan med foten i högläge och käkade glass hela kvällen.

Och foten har blivit bättre under helgen och nu är den så pass bra att jag glömmer bort att jag har ont tills jag brutalt blir påmind då jag belastar foten med min kroppsvikt.

Helgen har varit riktigt skön, då vi mest tagit det lugnt. Och vi avslutade helgen med att åka ut till Lingemarks som köpt sig ett hus ute i Angarn och uppvaktade deras stora kille som hinnit fylla 5 år. Där var det djurparks-kalas i stora mått med allt vad det innebär och efter allt fikande så bjöds det dessutom på middag. Och klockan han bli närmare 19.00 innan vi kom iväg därifrån. En underbar eftermiddag och kväll, dit åker vi fler gånger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0