Saker jag bara måste ha!

Det finns en sak som hela min kropp skriker efter att få och det är Kents nya platta Röd. Så snälla, snälla tomten jag har faktiskt varit ganska snäll i år.

Här kan man komma in spelningen från deras Release party i New York. Tack Aftonbladet för den titten.

Mycket vatten har runnit under broarna sedan deras första platta Kent och mycket har hänt. Personligen tycker jag att det är en positiv utveckling om än ursprungs Kent har ett väldigt speciell plats i mitt hjärta, det lite råa och avskalade. Inget får väl i gång alla mina sinnen så som Frank, sista låten på den första plattan. Finns det någon där ute som förstår vad jag menar??????


Kommentarer
Postat av: Maarit

Jag förstår.. men mest för att jag har sett dig i extas till denna låt..

2009-11-08 @ 00:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0