Blå naglar

Har varit på ett besök ute i Vallentuna, närmare bestämt hos Evis och Nice Nails. Så nu är mina naglar så fina igen och alldeles blå. Ett galet läckert nagellack har hon lackat dem med och jag tänkte först att jag skulle fota underverket men jag tror inte att det kommer ge naglarna och dess färg rättvisa på ett foto, för de ändrar nämnligen färg beroende på hur ljuset faller på dem. Så ni får helt enkelt bara tro mig när jag säger att det är galet läckert och snyggt.

Och på väg hem så stannade jag i Mörby centrum och inhandlade lite nya nagellack och annat bra att ha till mig själv. Och i stället för att stressa hem så stannade jag till på Sushi restaurangen och åt middag med bara mig själv som sällskap. Inte alls dumt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Katja

Nej, jag måste ha bildbevis. Tror inte på dig annars ;-)



Vad skönt med ensambesök. Det gör jag med ibland, fast en fika dårå. Sushi har inte hittat hit än för övrigt...

2009-10-27 @ 14:05:18
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Ingen sushi!!!!!! Gahhh hur klarar man sig då? Stackars er. Det får bli sushi buffé nästa gång du kommer till Stockholm =)

2009-10-27 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0