En lång natt!

Natten som var blev riktigt lång. Men inte lång i den bemärkelsen som man brukar mena när man säger så, då man oftast syftar till att det varit för lite sömn och så. Nej förra natten var lång bokstavligt talat. Jag nattade båda barnen strax efter 19.00 i min säng och somnade med dom och sov hela natten tills klockan ringde 05.00. Jag anade innan att det kunde bli så och tvättade bort sminket, borstade tänderna och klädde av mig, så att jag skulle vara redo OM jag nu mot förmodan skulle somna. Vaknade till vid 21.00 och var uppe och stängde av datorn och släckte lite lampor och sen fortsatte jag att sova tätt intill mina barn och sov så gott hela natten. Och var riktigt pigg när klockan ringde.

Jag smög upp ur sängen så att mina sovande änglar inte skulle vakna och gick in i badrummet och vid 6-tiden tassade båda barnen upp utan att jag behövde väcka dom. Och vi hade ännu en mysmorgon med lugn och ro. Lite turbulent blev det dock när tvn skulle stängas av och det blev bråk om vem som skulle göra det och mina söta barn ryker ihop så det slår gnistor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0