Fan vad snygg jag är

Det är helt galet vilken snygging jag faktiskt är! =)
Tänk vad det gör mycker att göra ett besök hos frisören. Fast lite feg-klippt är det allt. Jag kommer till frisören och hon frågar givetvis vad vi ska hitta på och uppgivet säger jag att jag vill ha något nytt och snyggt, att hon får göra precis vad hon vill. Hon fyller hela huvudet med bleka folie slingor men sparar mitt mörka underhår som en kontrast mot det ljusa. Och sen går hon lös med saxen och klipper bort allt det långa men spar längd i luggen så egentligrn har jag typ samma frisyr fast mycket kortare. Så det blev inte så revolutionerande nytt precis. Men som Nicke sa så är det en frisyr som klär mig väldigt bra. Ja döm själv.



Ja oavsett om frisyren klär mig eller inte så gjorde den mig 1600 kr fattigare. Och så har jag fått en hittat en ny kärlek, styling produkten Hair dust. LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Katja

Men vad fan. Hair dust har jag tjatat om nu sedan vår kväll på stan när jag köpte det hos frissan där, och inte en enda människa har lyssnat. Visst är det världens bästa hårprodukt, speciellt för stressade tvåbarnsmammor.

Och visst blev du otroligt snygg. Eller kanske ska säga snyggare än förut, för du är ju alltid en snygging :-)

2009-10-06 @ 20:10:40
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja jäklar vad Snyggt de blev!! En riktig "pudding" hehe .. Vad hade du för planer tills på lördag? Vet ju som sagt var inte om kusinen kommer upp eller inte... Det får jag nog inte reda på förens Torsdag kväll eller fredag innan kl 12.

Kramis från mig :-)

2009-10-07 @ 06:26:05
URL: http://www.myaloevera.se/460000524233
Postat av: Lenis

Snyggt Nina!

2009-10-07 @ 09:20:31
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/
Postat av: Nina

Sofie! Vi upptäckte att vi har en lucka lördag eftermiddag, och tänkte komma över till er och fika.

Så passar det säg bara till.

Kram på dig.

Katja! jag vet att du köpte det då och lovordade det, men jag har inte haft tillfälle/behov att pröva det förrän nu då frisören använde det igår. Det är en helt magisk hårprodukt, som bara måste inhandlas bums.

Kram på dig med.

2009-10-07 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0