Fotografering

I dag har de fotografering på förskolan och jag puttsade lite extra på mina änglar i morse. Gry hade somnat med blött hår igår och hade en ganska intresant frisyr när hon klev upp. Men det var inget som lite vatten kunde råda bot på. Emil ville ha det finsate han har på sig, med andra ord sin nya Iron Maiden tröja. Och Gry ville ha en klänning men som den diktatoriska mamma jag är så blev det kjol och tröja. Men när jag höll upp mitt förslag till hene så fogade hon sig genast och tog på sig det. Det var nämnligen den rosa skotskrutiga kjolen med svart tyllkant som hon hade när vi gifte oss. Och Gry var alldeles rusig av lycka för hon ska nämnligen vara med på gruppfotot nere på Lotus eftersom hon börjar där om några veckor.
Så nu är det bara att hålla tummar och tår att fotografen lyckas fånga dom på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0