Galej

Igår var Nicke ute med jobbet och käka middag och drack lite rusdrycker. I kväll är det min tur! Ska ut med jobbet på middag med mordmysterium, lär vara hysteriskt kul. Och jag hoppas verkligen att det blir succé då det är jag som är fest ansvarig på jobbet som har bokat och arrangerat detta. Hmm undra hur det kommer sig att andra på jobbet har ansvarsområden som miljö, förråd, utbildning osv och JAG får ett ansvarsområde som fest ansvarig....ja jag ska inte fördjupa mig i det. Det finns säkert en förklarlig anledning till det.

Lite grus i tanker är det dock. De ringde från förskolan och sa att min lilla prins är sjuk och har över 38 graders feber och vill hem. Så det var bara ringa till Nicke och säga att han jobbat färdigt för idag. Så det blir till att jobba hemifrån i morgon för min del. Förhoppningsvis så är det samma skrot som Gry hade i början av veckan, för då är det snabbt över.

Men sjukdommar får jag tänka på i morgon, i kväll ska det ätas gott, drickas vin och lösas mordmysterium.

Kommentarer
Postat av: Katja

Oh vad kul. Sånt har jag alltid velat gå på, lyckos dig.

Hoppas prinsen frisknar till snabbt dock. Många kramar Katja

2009-10-01 @ 20:53:39
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0