Jag ser det snöar

Idag är termometern under 0 strecket och snöflingorna faller just nu!!!!!! Fast det är nog bara tillfälligt snöfall för de har ju faktiskt lovat sol och några plusgrader i dag. Och lovat är lovat. Halt var det i alla fall imorse och jag höll på att slå på rumpan när jag klev av bussen. Ja det var ju tur att jag hittade balansen snabbt för annars hade väl tant hamnat på akuten med en lårbensfraktur. Bråddar kanske man ska införskaffa sig, det har man väl åldern inne för. Fast jag vet inte om de matchar mina högklackade stävlar??????

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman

Ja, vi är som tur är unga fortfarande och inte så gamla som jag befarade. Själv är jag ju öronbarn fortfarande tydligen :-)

Pöss gumman

2009-10-14 @ 15:41:17
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0