Kul helg framför mig

Jag har så mycket kul i helgen att se fram mot att jag vill att det ska vara fredag eftermiddag bums!

I morgon kväll ska jag , Lenita och Elisabeth på Krutan och äta och dricka gott i lugn och ro utan att bli avbrutna av våra söta barn. Eftersom det kan bli sent så har jag varit förutseende med att inte boka in några måsten på lördag. Det enda jag borde göra är att ge mig ut och leta efter et par nya stövlar. För mina som jag har och som jag äöskatr och som jag verkligen inte vill byta ut har gått sönder på något underligt sätt innuti klacken. Så när jag går känns det som om klacken far åt all ahåll, men det syns inget. Men däremor så känns det under kälen ich det gör ont. Så trotts att ag inte vill så måste jag nog uppdatera mina stövlar. Ja de hat tjänat mig väl sen jag fick dem i pressent av Nicke för 4 år sedan.
Och på söndag är vi bjudna på Spökfest hos familjen Enbrands och det ska bli riktigt skoj. Ja en helg att verkligen se fram mot såhär i mörkret!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej gumman,



Jag tänkte komma över någon helg och fira ( aaaningens sent ) att du blivit en gift kvinna osv. Har du någon helg ledig? Jag är anpassningsbar, gärna före jul dock om det går.

Var så längesedan sist att jag måste få träffa er, min kära gummor. Ljuva duvor osv...

Pöss

2009-10-29 @ 23:16:59
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Wiiiiiahhhh vad rooooligt. Jag kan vilken helg som hellst i November. Decembet är redan smockfullt! Så låt oss bestämma en helg fort fort fort. Kulikula!

2009-10-30 @ 13:39:22
Postat av: Utlandsmamman

Ja, nu blir det begravning mitt i allt då fredriks farmor gått bort. Så jag måste ha datum på den innan jag kan bestämma nåt :-(

2009-10-31 @ 18:07:15
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0