Boktips

Fick ett tips, eller snarare en uppmaning av Katja att läsa boken THE DIRT: BEKÄNNELSER FRÅN VÄRLDENS MEST ÖKÄNDE ROCKBAND. Och som ett gamalt Mötley fan så såg jag verkligen fram att få läsa den och blev lite ängslig då den var så svår att få tag på, slut såld på många ställen. Men på Pocketshop på Arlanda fann jag den till sist. Och det var under min vistelse i Turkiet som jag slukade den 568 sidor tjocka boken från pärm till pärm. Jag ömsom skrattade, grät, förfasades och tyckte synd om dessa killar. Jag häpnade gång på gång över kvinnors dumhet, hur en del är beredda att göra precis vad som hellst för att få sig ett nyp med en rockstjärna. En
fantastisk bok där ingenting censurerats om fyra killar och deras rock karriär och livsöden.

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman

Haha, visst var den bra.

Den var faktiskt riktigt tragisk emellanåt och som du säger, man tyckte riktigt synd om dem många gånger.

Tror jag ska länka hit så slipper jag skriva boktipset själv denna gång. Jag orkar liksom inte hehe.

Puss

2009-09-24 @ 20:15:35
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Ja det var sådär att man ville inte att boken skulle ta slut och den gick inte att släppa. Och som jag grät när Vince förlorade sin dotter. Och Tommys mjukis sida i den ständiga jakten på kärlek och romantik. Har du läst Nikki Sixx bok?

2009-09-25 @ 13:42:10
Postat av: Utlandsmamman

Finns det en sån?

2009-09-26 @ 21:53:16
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Visst finns det en sån bok. Heroine diaries, spillror ur ett rockstjärneliv av Nikki Sixx. Köpte den i går och är fast.

2009-09-27 @ 18:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0