Kan inte låta bli att gilla

Nu har även jag sett henne i tv rutan, den omtalade svenska Hollywood frun Anna Anka. Och jag kan faktiskt inte låta bli att gilla henne och tycker att hon är ganska underhållande med sin direktsändning från hjärnan. Och sen är det ju riktig ögongodis att se hur det vackra och rika folket "over there" bor och lever. Det finns ju folk och så finns det folk och så finns det de med gräsligt mycket pengar.

Så ja, ber min man mig om en avsugning på morgonen när han vaknar så är det min plikt som hans hustru att ställa upp....................Och på så vis slipper jag en sur och grinig man. Det säger Anna Anka och då måste det ju vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0