Palt till middag

I går stod Nicke och gjorde palt till ett helt kompani, så i dag ska det ätas palt högt och lågt och det är inte ok att sluta förrän koman infinner sig. Extra trevligt blir det ju då vi fåt middagsgäster i form av Lingemarks och Enbrands. Ska bli MYCKET trevligt att ses.

Jobbar dessutom hemmifrån i dag då Gry hade hög feber i går och i natt. Men i dag verkar hon vara frisk som en nötkärna. Men det blev en dag hemma från förskolan i alla fall, så här sitter jag och jobbar akompanjerad av Hoobastank från Emils rum och Tre små björnar från Grys samtidigt som att jag försöker blogga. Ja det är entuff värld jag lever i =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tjena tjejen! Guuud va härligt ni såg ut att ha det i Turkiet!!Och det var ni värda, hela familjen! Man blir ju SJUKT sugen på att åka utomlands själv, men det får förstås vänta lite :-)Har du kommit över chocken av att vara gift än? Har ni alla samma efternamn nu? Kram kram

2009-09-28 @ 12:28:23
URL: http://mammacissismurf.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej Cissi! Bröllopet och resan var helt magiskt. Och det är inte så chockartat att gifta sig =)

Vi har alla i familjen samma efternamn och de andra vägrad heta Niininen så det var jag som fick byta till Sydlén.

Kram

2009-09-28 @ 12:44:51
Postat av: Sofie

Hmm Mums vad gott med palt!!!! :-)

2009-10-07 @ 06:29:17
URL: http://www.myaloevera.se/460000524233

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0