Paltkoma

Jag blev drabbad av riktig paltkoma i går. Slocknade som medvetslös när jag nattade Emil efter att våra gäster gått. Magen full av palt och så ett glas vin på det, jag då sover man gott hela natten. Diskussion uppstod i går om vad man dricker till palt, norrlänningarna i sällskapet hävdade bestämt att det ska vara mjölk till och inget annat. Medans jag envisades med att det går att dricka vin till. Och med facit i handen så hade jag rätt!!!!! En lite lättare röd sydafrikan passar alldeles utmärkt även till palt. Hur som hellst, vad man än valde för dryck så var det väldigt trevligt och sällskapet var som vanligt i världsklass.

Idag blir det uppstekt palt till middag.......

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag måste nog hålla med om att Mjölk e det bästa att dricka till Palten!!

Ända gången jag dricker mjölk till maten hehee



Men ett glas rött efter är aldrig fel hihii

2009-10-07 @ 06:30:44
URL: http://www.myaloevera.se/460000524233

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0