Förvirrad!

Andas in andas ut, andas in andas ut...... Så nu har jag syresatt min hjärna lite. Skulle just rusa iväg på styrelsemöte, och tack och lov skulle jag skriva ut kallelsen först och då ser jag att det är något som inte stämmer. 15 april! Min första tanke är att faaan har jag suttit hela dagen på jobbet och skrivit fel datum? Och sen ser jag att det står torsdag. Hmmm, vad jag vet (vilket är ganska mycket) så är det i alla fall inte torsdag i dag. Men jag går in i köket och stämme av med Nicke och frågar för säkerhets skull vad det är för dag. Och han bekräftar det jag redan visste, att det är onsdag. Så det var väl förväl att jag glömde kallelsen på jobbet och var tvungen att skriva ut den på nytt. Annars så hade jag stuckit i väg och undrat vart alla andra höll hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0