Livstecken!

Fick ett riktigt rart samtal från en vän idag. Hon undrade hur det var, om det hänt något, för jag har inte bloggat på flera dagar!!!!!! Nej det har inte hänt något, det blev en lite ofrivillig bloggpaus bara. Har så galet mycket omkring mig just nu så jag har varken haft ork eller inspiration att skriva på kvällarna, för då har jag mest bara rasat ihop, antingen när jag nattat barn, eller i soffan eller tagit en bok som sällskap och vält omkull i sängen.

Fast i helgen så struntade jag i att ägna min ledighet till att vila och sova ut. Istället åkte jag och gjorde stan med "tjejerna från förr" Eller ja de flesta bröt upp efter att vi ätit av olika anledningar så som jobb och ammning av bebis osv. Och kvar var jag och Katja vilket inte alls är någon bra kombination om man vill hem tidigt. Och planen att hinna med sista 607 som går 23.50 sprack med råge. Vid 02.30 kom jag inramlande och snubblade rakt ner i Grys säng efter att ha tömt kylen på mjölk. Och jag var inte tarzan när jag vaknade och jag blev inte tarzan på hela dagen. Men jag var ute i vårsolen och lekte med mina barn precis som jag hade lovat.

Riktigt kul var det men det känns ganska fint att det inte händer så ofta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0