Tonårsvarning

Eller är det tantvarning på hög nivå??????

Som jag skrivit tidigare så blev jag ju helt eld och lågor då jag första gången läste om Sonisphere festivalen som går av stapeln 7 augusti i Stora skuggan. Med ett sådant fantastiskt innehåll som Mötley Crue, Iron Maiden, Alice Cooper mfl mfl. Ja när jag lästa artistprogrammet första gången så trodde jag ju inte att det var sant. Var ju väldigt sugen på att bli ägare av en biljett, och önskade det så intensivt jag kunde av tomten och gjorde mig så snäll jag bara kunde. Men vad hjälpte det! De är ju inte helt gratis dessa biljetter och det blev aldrig en så pass stor peng över för att köpa mig en.

Men nu har jag hittat ett sätt att gå på festivalen alldeles gratis. Man anmäler sig som funktionär och arbetar där gratis och som betalning så får man ett mål mat/arbetspass, en t-shirt och ett inträdes armband. Det hela började lite som ett skämt att det skulle man ju göra. Men ju mer jag tänkte på det, dessto mer gillade jag tanken. Det är nog riktigt roligt till och med. Så nu har jag skickat in en ansökan på de olika områdena som jag kan tänka mig att jobba med. Ja tonårsvarning eller tantvarning det är upp till dig att bestämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0