Underbar dag

Vilken underbar dag jag har haft, och den är långt ifrån slut än.
Den började ganska tidigt med att Emil kom insmygande i sovrummet och talade om att jag fyller år, i samma veva så får jag en stor blöt snorpuss av Gry, och Nicke sjunger Vad är det för en dag med raspig morgonröst.

Jag och barnen går upp och har lite morgon mys i soffan innan vi gör frukost, Nicke blir kvar i sängen för han mår inte helt bra när han vakna. Strax före 9.00 sticker jag iväg, utrustad med en ikea kasse och fickan full av pengar, till klädbytardag. Mycket folk och ännu mera kläder fanns det där. Och jag fick fort ihop en full ikeakasse med kläder, ett StarWars lego och en Skrållandocka för 830 kr!

Hem och äta lunch, och sen skulle Emil iväg på kalas. Jag och Gry packar väskan och åker till badhuset. Där var det plumsiplask för hela slanten i ett par timmar innan vi promenerade hem i vårsolen.

Nu ska vi komma på en lämplig restaurang som ska få laga middag till oss.

Kommentarer
Postat av: Lenis

Grattis på födelsedagen Nina!

2010-04-24 @ 22:20:53
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0