Jobba hemma

Idag blev det till att jobba hemmifrån. Emil är lite hängig med snor i näsan och hostar så han fick vara hemma för att pigga på sig tills i morgon. Jag är väldigt tacksam över att jag har möjligheten till att jobba hemmifrån, men det känndes inte helt bra att vara hemma 3:e dagen efter en 7 veckor lång ledighet. Det mesta på jobbet har jag hunnit bena ut men det känns som om jag skulle behöva vara där. Men idag får de klara sig utan. I morgon är jag åter på plats för då är Nicke ledig eftersom dagis och skolan är stängd pga planeringsdag. Då kan jag jobba från tidig morgon till sena kvällen. Och när jag kommer hem i morgon från jobbet är min älskade barn ute i Nynäshamn och hälsar på moster Maarit och ska sova över. Så jag och Nicke har en barnfri kväll och natt framför oss. Den ska spenderas till en början på Krutan med god libanesisk meze och gott vin. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0