Tågmuseét

Idag blev det ett besök på Spårvägsmuseét som mina barn kallar tågmuseét. Ja det är ju inte utan att man känner sig som en fossil när man går där bland Roslagsbanans vagnar som man åkte i som barn och bussar som man drog i ett snöre när man skulle plinga. Ja man är visst inte 22 längre, men ganska snygg ändå. I entré priset som landade på hela 40 kr för oss tre så ingår även entré till leksaksmuseét där fastnade jag och Emil vid ett Super Mario spel och Gry var helnöjd med att sitta på en leksakshäst och rida runt. Behöver jag säga att vi spelade tills jag vann och att Emil då surt reste sig och sa att han inte ville vara med längre. Hahah vi är så fruktansvärt dåliga förlorare båda två.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Spela Memory så lovar jag att du eller Nicke förlorar mot din/eran son...

2010-08-05 @ 23:16:16
URL: http://Skellefteå
Postat av: Nina

JAG är överlägsen i memory!

2010-08-06 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0