Världens bästa make

Utan tvekan så har jag världens bästa make på alla sätt och vis. Medans jag är och roar mig bland hårdrockare på Sonisphere så roar han sig med att fixa fint i vårat hem. Han har monterat ihop våran köksskänk som han köpte härom dagen och ställt den på plats. Och i och med det så blir han tvungen att möblera om lite varstans i vårat hem för att allt ska passa in. Han har bytt ut våra köksgardiner mot ett par nya som han köpte i sommras. Det är så fint i vårat hem nu och köket är ett helt nytt kök. Och som om detta inte vore nog så hade köpt thai-mat till mig som stod och väntade när jag kom hem mitt i natten och var vrål hungrig. En bättre man går inte att finna.

Och idag har vi gått runt på IKEA och hittat lite små prylar för att förfina vårat hem ännu mer. Och avslutade dagen med en utflykt till Vaxholm där vi åt glass i stora lass och tittade på båtarna.

Nu är jag så galet trött efter gårdagens strapatser så jag tar nog och lägger mig också när jag ändå ska natta barn.

Kommentarer
Postat av: Mannen i Huset

Visst är jag rätt bra ibland ;)

2010-08-09 @ 10:40:51
Postat av: Frugan

Alltid älskling, alltid.

2010-08-09 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0