Bara tjejer

Nu är det bara vi tjejer här hemma. Emil och Nicke har mellan landat i Vännäs över natten för att i morgon fortsätta sin resa till Storskog. Jag passade på att gå tidigt från jobbet idag då det ändå var lugnt. Och så gick jag och Gry till biblioteket och läste bok efter bok efter bok. Mest blev det Lotta på Bråkmarakegatan, både Visst kan Lotta cykla och Visst är Lotta en glad unge, men även Barbapapas semester, Sova vilse och Jag vill inte kamma mig. Och alla dom lånade vi även med oss hem. Gry fick välja middag och ville ha varmkorv med bröd, och det hävdar hon att vi ska äta varje dag!!!!! Ja vi får se hur det blir med den saken. När vi var inne i affären så passade jag även på att köpa lite Ballerina kladdkaka, känndes som att det nog var ganska slut på sånna nödvändigheter hemma. Och så fick Gry en Prinsess tidning med tillhörande glittrig prinsess telefon.

Och i morgon bär det av till Junibacken. Vi siktar på att vara där när de öppnar kl 10.00, så jag håller mina tummar för att kollektivtrafiken fungerar ända in till Djurgården i morgon.

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman

Har du kikat i tidningarna? Stanna hemma, är uppmaningen från sl ;-)

2010-02-23 @ 19:57:03
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Inget stoppar mig och Gry i morgon. Vi går om så krävs.

2010-02-23 @ 20:36:03
Postat av: Nina

Fast det var ju igår sl uppmanade folk att stanna hemma. I morgon har de lovar sol. T-banan går som vanligt mellan Mörby/Ropsten och Liljeholmen, och från Karlaplan är det inte så långt att gå om 44:an inte går.

2010-02-23 @ 20:39:49
Postat av: Lenis!

Hur smakade ballerina kladdkakan? Den vill jag ha NU!!!!

2010-02-23 @ 20:42:26
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/
Postat av: Nina

Lena, köp den.... Obeskrivligt gott. Fattar inte att jag bara köpte ett paket, när det var ett erbjudande på tre!!!!!

2010-02-23 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0