En slö dag

Efter att ätit frukost tillsammans med familjen så åkte Nicke iväg till jobbet för att i deras verkstad fixa något med variatorn till skotern, själv så kröp jag ner i sängen igen. Och där låg jag och läste hela förmiddagen medans barnen roade sig själva och lekte så fint ända tills det var dags att äta lunch. Kännde att jag inte skulle överanstränga mig med allt för avancerad matlagning så det blev fiskpinnar med koktpotatis. Och nu funderar jag på om jag kanska ska ägna mig åt att göra något nyttigt innan det är dags att ställa sig i duschen och sen göra sig i ordning för kvällens restaurangbesök tillsammans med mina systrar, där vi ska vända ut och in på boken Kuntzelman och Kuntzelman av Carl-Johan Vallgren och analysera den innifrån och ut. Starta en maskin med tvätt låter lagom ansträngande tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0