Flytta till Nynäshamn

Då var det dags igen. Att ta fram adressboken och stryka, tipexa och kladda igen. För jag vet inte vilken gång i ordningen det nu är som Maarit flyttar. Och den här gången flyttar hon långt, ända till Nynäshamn. Så jag undra hur det nu blir med löftet hon gång på gång gett till mina barn i över ett års tid att få komma hem till henne i hennes lilla lägenhet i Rotebro och få sova över. Ja hon har ju 3 månaders uppsägnings tid och jobbar ju ganska bra undet press ;o)
Men jag tror nog att efter denna flytt så slår hon sig till ro och blir kvar, för hon ska nämnligen bli sambo med sin Danne. Sort grattis till detta stora och lite läskiga steg. Min och Nickes yngsta har nu blivit stor, och jag är så glad för hennes skull.

Kommentarer
Postat av: Maarit

Ha ha ha... Den yngsta.. jo jag tackar.. men du menar nog den äldsta tror jag.. Jag loooovar att dom ska få sova över innan jag flyttar!!! Sen kanske dom vill komma och sova över hos Joel och Albin i sommar och bada i havet????

2010-02-04 @ 12:41:52
Postat av: Nina

Hahaha, oj då....givetvis menade jag att du är vårat äldsta barn. Hahaha. Berättade för barnen i morse och få se vad de kommer med för kul komentarer i kväll när de gått och sugit på den infon under dagen.

2010-02-04 @ 13:11:57
Postat av: Lenis

Ja grattis Maarit o grattis Danne, men jag förstår inte varför du flyttar till Nynäshamn när du kan flytta till Borås!! ;)

2010-02-05 @ 15:34:55
URL: http://bisonoxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0