Inget nattsudd

Jag är inte så värst bra på det där med att nattsudda precis. Men jag klarade i alla fall av att hålla mig vaken tills melodifestivalen var slut igår, det var ju mer än vad Gry klarade. Nej hon somnade så sött i min famn en stund innan det började. Så det var väl för väl att vi öppnat våran rosa schlager-chipspåse tidigare och mumsat till Bolibompa. Så när jag stoppat om henne i sängen så fick jag sitta och titta på melodifestivalen själv. Och nu när alla 4 delfinaler varit så kan man ju bara konstatera att det nog var det sämsta startfältet någonsin. Gårdagens delfinal var den bästa och hade i alla fall något guldkorn, men jag tycker nog att melodifestivalen 2010 tråkigt nog hållit ovanligt låg standard. Nä nu är det nog dags för Christer Björkman att rycka upp sig i framtiden.

I morse när jag vaknade efter att ha sovit i 9 sköna timmar så var jag så vansinnigt arg på Nicke när jag vaknade. Hade drömt att han gjorde de mest dumma saker och jag var så galet arg på han, och så fanns han inte där när jag vaknade så jag kunde tala om ett och annat för han. Klart man blir ännu argare! Fast när jag vaknat till ordentligt och gosat en stund med Gry så var det arga borta. Ja det är väl för väl att både han och Emil kommer hem idag, saknar dom så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0