Jag har fått en award!

Från min älskade vän Katja har jag fått mig en award. Tusen tack för det.

 

Och nu är det tänkt att jag ska berätta 7 saker om mig själv! Undra vad som kan vara intresant nog att berätta som man inte redan vet. Mycket finns det ju att berätta, men allt vill man ju inte dela med sig av =)


1. Jag måste kliva upp först på morgonen och hellst ha duschat och gjort mig i ordning innan resten av familjen kliver upp. Görs det omvänt så störs hela min ordning. En egenhet som kan vara nog så besvärande.

2. Att jag har ett hett temperament är nog ingen hemlighet. Men att jag är extremt stingslig just i ögonblicket jag befinner mig i hallen på väg ut genom dörren är det bara min närmsta familj som fått erfara. Reta mig i hallen och jag måste döda dig ;o)

3. Jag vaknar nästan alltid glad och har ett strålande morgonhumör.

4. Trångsynthet provocerar mig. Vi är trotts allt alla människor på samma planet oavett hudfärg, religion, sexuell läggning osv.

5. Är rädd för kaniner. Obehagliga djur.

6. Har en radiostyrd bil hemma som kör runt av sig själv på nätterna. Ganska scarrrrrryyyyyy!

7. Är kvällstrött och morgonpigg, men vankas det party så kan jag skippa att sova helt och hållet. Skål för det!


Ja det var lite matnyttigt om mig. Och tanken är att jag ska skicka vidare denna award till 7 st andra bloggare och länka till dem. Men jag väljer att göra så att den som vill och känner sig manad att ta emot denna award och föra den vidare är välkommen att göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0