Tok-blommor

Min Novemberkaktus blommar för full och Amaryllisen jag fick innan jul skjuter bara nya knoppar och står snart i blom för 3:e gånger. Undra vad det är för fel på mina blommor. Orkidén däremot stod inte pall för vintern, inte så konstigt kanke då den är placerad på det absolut kallaste stället i hela lägenheten.

Och idag är det lördag vilket betyder MELODIFESTIVAL, och det är samma regler som vanligt. Ingen får sova innan det är slut. Det har inhandlats div. gott till kvällen allt från ost&kex till Ben&Jerry, så oss går det verkligen ingen nöd på.

Vi har faktiskt hunnit med att vara ute idag också. Efter frukost så tog vi en sväng till skridskobanan. Emil har blivit riktigt grym på att åka skridskor och Gry tar sig fram hon också. Mina små stjärnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0