Bokcirkel

Jag och mina systarar har tillsammans startat en bokcirkel. Det var den äldsta av oss som kom med denna fantastiska idé. Jag har ju alltid läst väldigt mycket, men har på de senaste åren inte haft riktigt ro att göra det och framförallt inte tagit mig den tiden. Vi kommer att turas om att välja bok, och på så vis så kan man ju få en och annan bok i sin hand som man annars inte läst. För vi har ganska skilda tycke och smak om saker och ting. Så första boken är betsämd, Kuntzelman och Kuntzelman tror jag titeln var. Och den dimper ner i min brevlåda på måndag. Så den 20 februari så ska vi ses över en godmiddag på en lämplg restaurang och diskutera denna bok. Och samtidigt ska vi passa på att beklaga att en av systrarna blivit ett år äldre några dagar innan. En strålande idé med denna bokcirkel tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Katja

Meeen, vad avis jag blir nu. Jag kan köpa samma bok så får jag ringa er och ha högtalarfunktionen på, så är jag med via telen ;-)

2010-01-16 @ 22:00:08
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det kan jag tro att du är Katja. Men detta är en bokcirkel exlusivt för flickor födda Niininen. Puss

2010-01-18 @ 08:31:42
Postat av: Lenis

Ja det var ju på tiden...

2010-01-19 @ 14:57:36
URL: http://bisonoxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0