Ful tå

Ful tå ser i alla fall lite bättre ut, om än med betoning på lite. Så det gäller att vara ihärdig med spriten idag, alsolspriten menar jag då. Emil är duktig själv på att påminna mig när förbandet börjar torka och häller gärna på själv. Idag har han tillbringat morgonen med att sitta i badet och tvätta sina dinosaurier, och nu är den sötnosen nerbäddad i soffan och kollar på Atlantis 2.

Och har jag riktigt tur så kommer min kära make hem med en ny soffa idag, hoppas hoppas. Håller alla tummar jag har att det blir så. Vill slänga ut dessa jag har omedelbums.

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh vad blir det för soffa?



Stackars lilla Emil, håller tummarna för att det blir bättre snart.

2010-01-26 @ 17:50:08
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0