Helgen för fötterna

Fredagen är här och hela helgen ligger för fötterna. Barnen får tyvärr avsluta veckan med en lång dag på försskolan från att de öppnar till de stänger. För vad hjälper det att man jobbar deltid för att just kunna hämta barnen tidigt när det läggs möten på eftermiddagen. Och mötet jag ska på idag kan bli en långbänk. Från 13.00 tills det är klart, med andra ord ingen sluttid satt. Fast å andra sidan så är det fredag och alla vill hem så kanske det rasslar undan. Men som sagt vi blir sittande tills det är klart och alla är nöjda.

Men sen har jag en kul helg framför mig. I morgon, lördag är det Skolmässa i Sollentunacentrum. Och jag kommer att vara där och representera Rösjöskolan i egenskap som förälder i styrelsen. Det brukar vara en riktigt kul tillställning. Så alla som har vägarna förbi Sollentuna centrum kan ju titta förbi, jag kommer att stå i vår monter kl 11-13.

Och på söndag ska vi ut till Angarn för den stora Vasapalten, vasalopp med palt med andra ord. Det kan ju inte bli annat än kul.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vasapalt? Mycket ska man höra innan örona trillar av hahaha.

2010-01-22 @ 17:00:19
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0