Ledig

Nu så har jag en 5-dagars ledighet framför mig tillsammans med barnen. Nicke ska tråkigt nog jobba torsdag och fredag. Så jag undrar vad vi ska hitta på för kul? Badhuset kanske, ja jag får se vad vi känner för. Vi kanske ägnar dagarna åt att busa i snön, ja för det är bäst att passa på för man vet ju aldrig hur länge man får ha kvar vintern.

Konstaterade att barnen kommer att behöva nya overaller innan vintern är slut, och tänkte att jag kunde göra mig ett fynd på rean. Men se där var jag helt rökt. Inte en overall så långt ögat nådde. Tänkte att jag får väl plocka fram stora plånboken och köpa en på Pop (för där rear de ju aldrig, nedrans snåltarmar). Men även där gapade hyllorna tomma. Det finns nog inte en enda overall i hela stockholm i stl 116. Ja det är ju förväl att man inte är begränsad till fysiska butiker. Så det fick bli nätshoping, så snart kommer det ett paket från Statoil i Tärnaby,  världens coolaste mack. Man skulle väl kunna säga att det är så mycket mer än bara en mack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0