Pulkabacken

Mina planer tillsammans med Maarit blev inställda idag och helt plötsligt hade vi en söndag framför oss helt obokad. Och vad passar bättre en sån här fin vintedag än att ge sig av ut i pulkabacken. Vi letade fram iskanan under nysnön och sen belv det rejasa av för hela familjen. Det är helt galet att något så simpelt är så vansinnigt kul. Sen var det bara in och käka lunch och nu är det dags för skumbad för barnen.

Nicke var lite pipig i morse och klagade över ont i halsen och snor. Och nu börjar även jag att nysa..... Ja hoppas att det inte blir mer än så. För jag hade verkligen inte tänkt mig att vara hemma nästa vecka också.

Kommentarer
Postat av: Katja

Så, nu har jag läst ikapp. Väldans fin soffa ( lite mörk bild dock ) ser det ut att vara. Visst är det härligt med nya saker emellanåt.

Tur att det finns någon som njuter av snön, själv är jag redigt trött på den nu. Puss

2010-01-31 @ 15:29:23
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja här njuter vi verkligen av vintern så fort vi kommer åt. Man vill inte gå in när man är där ute. Uppfriskande, härligt och gör gott i både kropp och själ.

2010-01-31 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0