Typiskt!

När man äntligen har lite längre ledighet att se fram mot så blir vi ju givetvis sjuka. Emil började bli hängig redan igår och har nu feber och ont i halsen, jag har ont i halsen och Gry är en så länge piggelin. Men det är väl bara en tidsfråga innan hon också börjar pipa ynkligt. Ja man får väl se det från den ljusa sidan att vi passar på att bli sjuka när vi är lediga och på så vis slipper vab och sjukdagar.

Så en dag i simhallen är inställt och i stället så ska vi ha ett Star Wars maraton. Fast först ska jag äta lite frukost, vet inte om mina barn är så sugna på att äta något. Emil har redan talat om att han inte vill ha något att det inte går att svälja men kanske jag kan få sällskap av Gry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0