Party party

Efter ett dygn med intensivt party på Cinderella är jag nu åter hemma. Har haft galet kul och är väldigt trött och sliten nu. Men jag kan snabbt konstatera att mina glansdagar är förbi då jag faktiskt kl 04.30 tog ett moget beslut och gick och la mig för att sova. Nej det blev inget party fram tills frukosten öppna och sen vidare ner till baren i stället för att sova. En fantastiskt rolig resa med massor av dans, skratt, goda drinkar, mindre goda drinkar, god mat och allt för mycket sambocca som jag hoppas att vi gör om, om ett år eller så ;o)

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter bra, då kan ju jag också åka med. Är nog redo om ca ett år jag med efter en kväll på stan här, så vi ligger på samma nivå du och jag =)

2010-08-03 @ 13:22:10
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0