En dag på stranden

Tänkte att vi skulle ta en sväng till stranden idag och det var så behagligt att vi blev kvar hela dagen. Tidigare har det mest varit ett jobbigt projekt att gå och bada med barnen då de båda stuckit åt varsit håll och en annan har stått i mitten och slitit sitt hår och undrat vem man ska ränna efter först. Men något har hänt, mina monster har blivit änglar och det var ett rent nöje att gå och bada med dom, snudd på att man skulle haft en bok med sig.
Och Gry bjöd och på dagen skratt då hon drattade pladask på mage mitt i en kolhög vid grillplatsen. Och upp kliver ett svart monster. Hennes gråt kom helt av sig när jag och Emil inte kunde hålla oss för skratt. Synd att jag inte hade någon kamera med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0