Skansen

I dag ska Emil åka till Skansen från förskolan tillsammans med de barnen som börjar skolan i höst. Han var spänd av förväntan i morse vill jag lova. Och Gry var avundsjuk som få. Fast jag tröstede henne med att hon och hennes kompisar ska åka till Mulle Meck parken nästa vecka. Och det var ju lite plåster på såren.

Och det är ju inte så att Gry kommer att bli utan ett Skansenbesök. Sommeren är ju inte helt komplett utan att ha varit där minst en gång under sommaren. Och jag läste igår att Lill-Skansen har alldeles nya grisbebisar, de vill i alla fall jag se och gulla med.

Kommentarer
Postat av: - Klara

Det lutar mot det.. Bara en vecka och tre dagar kvar nu ju.

Kommer ni på pappas fest? Eller är ni bjudna?

2010-06-08 @ 20:29:44
URL: http://thekay.blogg.se/
Postat av: Nina

Nä, vi är inte bjudna.

Men vi kommer till midsommar, förståss.

2010-06-08 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0