Middagen är klar

Kvällens middag var klar redan kl 10.10 idag. Man kan ju tro att något inte står rätt till här hemma. Men lugn bara lugn, jag har inte blivit helt kokko, än i alla fall. Jag har bjudit över min familj till min mor och far på middag idag, och med det menar jag inte att de ska laga mat åt oss, utan det är jag som kommer dit och härjar i deras kastruller och grytor. Och för att slippa söla ner i deras kök och göra massa disk där så lagar jag maten klar här hemma och sen är det bara att skicka in det i ugnen en stund när vi är där. Och kvällens meny består av snorkusar!!!!!! Eller baconinlindade färsrullader kan man också kalla dem, men snorkusar låter lite roligare tycker jag.

Ute är det ett fantastiskt vårväder, sol och +7 grader, och varmare lär det bli längre fram på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0