Ont

Jag har ju sedan länge tillbaka haft problem med värk i mina händer, och det har kommit och gått. Och just nu är det värre än någonsin och jag är snart redo att hugga av dom, för jag tror att det kommer att göra mindre ont. Och jag har varit hos olika läkare, och reumatologen har klämt och kännt, det har tagits prover och det har röntgats både händer och fötter. Men de hittar inget fel!

Förra våren så uteslöt jag kolhydrater helt i min kost för att då gå ner i vikt till bröllopet. Och i samband med det så blev mina händer också mycket bättre. Jag vet inte om det berodde på kosten eller om det var andra omständigheter. Men nu tänker jag i alla fall prova igen att helt utesluta kolhytraterna för att se om mina händer blir bättre. Och försiktigt så håller jag mina värkande tummar och hoppas på att det onda ska försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0