Skön kille

I morse när jag satt och åt frukost kom Emil in i köket och frågade:
-Är det måndag idag?
-Ja, det är måndag, svarade jag
-Då är det bara två dagar ivägen tills det är fotbollsträning!

Ja det var också ett sätt att se det. men man kan ju lugnt konstatera att han gillar fotbollen. Och jag är så glad att jag i sista minuten bestämde mig för att vi skulle gå ner. Och det ska bli intresant att se hur han kommer att reagera över en träning i ihållande kraftigt regn. För det är just vad de lovat till på onsdag. När jag berättade det för honom så ryckte han lite på axlarna och sa:
-Jaha, då blir vi blöta när vi tränar.
Och det är ju just det värsta som kan hända, att man blir blöt. Och varken jag eller någon annan i min familj är gjorda av socker så vi smälter faktiskt inte av lite vatten så det ska vi nog tåla. Vi får ha varma och torra ombyten med oss helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0