Städdag

Även sommaren har sina regniga dagar. En av dom är idag. Så nu är naturen vattnad och kan frodas mer, och det doftar ljuvligt där ute. Vi har passat på att ha en städdag idag, så nu är det så fint så här hemma. Har storstädat barnens rum och sorterat in allt där det ska vara och slängt det som de inte ska ha i sina rum. Och det mest konstiga med denna dag är att jag faktiskt hade plockat upp i båda barnens rum och röjt i köket INNAN jag ens drack kaffe. Mycket märkligt. Och utan att ens skälla på någon, ja nästan läskigt hur jag beter mig konstigt ibland. Jag var ganska speedad hela förmiddagen och och Nicke undrade vad jag stoppat i mig. Sådana dagar får man mycket gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0