Bilbarnstol

I sommras så fick Emil och Gry nya bilbarnstolar och de gamla, som inte är så gamla hade vi tänkt att sälja på blocket. Av ren lathet så har de legat nere i källaren och bara väntat på bättre tider och varken jag eller Nicke har orkat ta tag i det. Och tur var väl det, för som jag sagt så många gånger tidigare så har allt man gör/inte gör en mening. För ett tag sedan lästa jag på facebook att min sköna böna Katja som bor på Åland är i akut behov av att köpa bilbarnstol, gärna två. Och så får det bli. Idag åker min kära make ut till Kapellskär och möter upp Katjas make för leverans av två st bilbarnstolar. Och alla är nöjda och glada. Tänk vad bra saket och ting kan bli.

Och idag tänker jag extra mycket på min söta lilla storasyster som har det lite jobbigt igen. Puss på dig, du är bäst och vinner över demonen (som alltid).

Kommentarer
Postat av: Den söta lilla storasystern

Tack för du är där när jag behöver dig och visst ska jag besegra demonerna! Fattas annat!!! <3 <3 <3

2010-10-07 @ 21:37:41
Postat av: Nina

Fight the demons...... Vi kandske ska bilda rockband? ;D

2010-10-08 @ 08:05:23
Postat av: Katja

Supertack gumman!! Så himla bra tajmat och verkligen gulligt att få dem levererade till båten =)

Mange kram

2010-10-09 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0