Familjeleken!

Just nu leker vi en lek i min familj. Leken ensamstående, heltidsarbetannde småbarnsförälder. Och det är INGEN rolig lek tycker jag och vill INTE vara med längre. Fast jag är väldigt tacksam över att våran lek är under en begränsad tid och att den även bara gäller tidsmässigt. Jag slipper i alla fall stå där själv med försörjningsbördan. Och lördag morgon när jag och barnen vaknar så borde allt vara som vanligt igen (såvida inga förseninger på flyget etc inträffar). Vi saknar Nicke oerhört mycket när han är och jobbar i utlandet. Och som alltid när han är borta så kan jag inte annat än beudra alla ensamstående föräldrar som inte har något annat val än att få allt att gå runt. Vilka vardagshjältar.

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch, låter jobbigt. Får hoppas allt gick som planerat och att gubben är hemma igen nu.

Blir en del sånt här med framöver, då maken ska utbildas 1 år på företaget med kurser i sthlm osv. Det är väl bara bita ihop och stå ut antar jag.

2010-10-16 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0