Skrivkramp

Inspirationen tryter och orken dalar, så att i stället för att skriva sporadiska, korta och tråkiga inlägg så har jag beslutat mig för att ta en bloggpaus på obestämd tid. Jag vet att lusten till skrivandet återkommer så småning om, men just så här års tappar jag lusten till det mesta. Som jag en gång för länge sedan sa en mörk höstkväll till min sköna böna i vinets rus på Geofferys. Där ute är det mörkt och allt omkring mig bara dör, och jag tvingas leva vidare............. Riktigt så natt svart är det kanske inte men energin är låg.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jo, jag vet hur det känns. Har inte haft varken tid eller lust att skriva på ganska länge nu. Eller ja, lust har man väl men inte ork.



Ja, den meningen var inte den mest positiva jag hört. Så, så illa hoppas jag det inte är!!

Själv är jag fortfarande krasslig efter förra veckans förkylning/influensa, men det är på gång. Snart så....

Kram kram kram kram kram kram kram

2010-10-20 @ 22:15:30
Postat av: Grinders.se

2010-12-15 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0